Morgen is het zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gonda Groot - WaarBenJij.nu Morgen is het zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gonda Groot - WaarBenJij.nu

Morgen is het zover!

Door: Gonda

Blijf op de hoogte en volg Gonda

07 Maart 2011 | Nederland, Amsterdam

Morgen is het zover! Dan vertrek ik voor 6 maanden naar Perth! Hier heb ik 5 maanden naar uit gekeken, alles geregeld en contacten gelegd. En nu sta ik aan de vooravond van al deze avonturen. Prachtig!

Eigenlijk een heel gek gevoel, tegelijkertijd ook vertrouwd, omdat ik al weken leef met mijn gedachten in Perth en toch fysiek hier ben.

Morgen zal ik nog de laatste dingen in mijn tas doen, mijn kleren in een vacuumzak stoppen en de laatste etenswaren kopen. Waarna mijn zus Esther, mijn ouders en Hendrik mij naar Schiphol brengen.

Het volgende verhaal zal daadwerkelijk vanuit Perth zijn. Ik zie ernaar uit! Tot dan!

  • 08 Maart 2011 - 19:36

    Marian:

    Wow Gonda, Wat geweldige stap zeg! Ik vind het wel heel bijzonder hoor.
    Peter vond het al erg toen ik 2 weken wegging naar Thailand toen we verkering hadden, jij gaat gewoon een half jaar. Toemaar! Ik wens je heel veel zegen en plezier in Australie, we gaan je verhalen volgen en zijn benieuwd naar alle foto's die je vast nog zult maken.
    Liefs,
    Marian

  • 11 Maart 2011 - 09:35

    Femke:

    En Gonda, hoe is het daar?!
    Ik ben benieuwd naar je eerste zonnige verhalen!

    Kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gonda

Welkom op mijn blog! Hier zal ik mijn reisverhalen vanuit Australië zetten. Geniet ervan!

Actief sinds 27 Feb. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 17634

Voorgaande reizen:

08 Maart 2011 - 09 September 2011

Op naar Down Under!

Landen bezocht: